Anmälan till Närstående rättigheter

Om du inte är medlem i SFU men önskar bli det, om du bytt adress eller inte får föreningsutskick med e-post, skicka ÄVEN in detta formulär

De personuppgifter som lämnas här kommer att behandlas för föreningsadministrativa ändamål i enlighet med EU:s dataskyddsförordning. Läs mer här.

Föreningen arrangerar ett kvällsmöte onsdagen den 12 oktober från kl. 18:00 på Nalen, lokal Pelarsalen (tidigare Stacken), på temat närstående rättigheter. Föreningens ordförande Jan Rosén håller inledningsanförande mot bakgrund av intryck från årets ALAI-kongress i Estoril, som hade närstående rättigheter som tema. Mer information och registrering (senast den 6 oktober) via denna länk.

Föreningens årliga studiedag (heldag) äger rum den 28 november på World Trade Center (Klarabergsviadukten 70, Stockholm). Mer information, program och formulär för anmälan görs tillgängligt under hösten.